Załącznik Nr 5 do Regulaminu
Znak sprawy………………………… Myszków, dnia 03.06.2024
Protokół z przeprowadzonego
zapytania cenowego dla zamówienia
o wartości powyżej 20 000,00 PLN a nie przekraczającej
kwoty 130 000 zł
- W celu zamówienia
Realizacja kompleksowej obsługi techniki scenicznej (nagłośnienie, oświetlenie, scena) „Dni Myszkowa 2024”
które jest dostawą/usługą/robotą budowlaną* przeprowadzono zapytanie cenowe.
Wartość szacunkowa zamówienia wynosi 80 000 zł netto, co stanowi 12 814,84 euro.
- W dniu 28.05.2024r. zaproszono do udziału w postępowaniu niżej wymienionych
Wykonawców poprzez rozesłanie zapytania ofertowego, które stanowi integralną część niniejszej dokumentacji.
1/ W terminie do dnia 03.06.2024r. do godz. 10:00 przedstawiono poniższe oferty:
Lp. | Nazwa i adres Wykonawcy | Cena netto | Cena brutto | Uwagi |
1 | ModusSound Łukasz Kędzia | 72 000,00 zł | 88 560,00 zł | |
2/ Wybrano Wykonawcę:
ModusSound Łukasz Kędzia
3/ Uzasadnienie wyboru oferty najkorzystniejszej
Jedyna oferta. Najniższa cena
………………………………………..
(podpis i pieczątka)
Myszków, dnia 03.06.2024r
Zatwierdzam/nie zatwierdzam*
……………………………………………
(data i podpis Dyrektora)
- niepotrzebne skreślić