Załącznik Nr 5 do Regulaminu
Znak sprawy…………………………
Myszków, dnia 25.03.2024r
Protokół z przeprowadzonego
zapytania cenowego dla zamówienia
o wartości powyżej 20 000,00 PLN a nie przekraczającej kwoty 130 000 zł
- W celu zamówienia
„Obsługa handlowo – gastronomiczna na imprezie masowej o charakterze artystyczno-rozrywkowym pn.: „Dni Myszkowa 2024” na zasadzie wyłączności”.
które jest dostawą/usługą/robotą budowlaną* przeprowadzono zapytanie cenowe.
Wartość szacunkowa zamówienia wynosi 21000 zł netto, co stanowi 4 874,54euro.
- W dniu 12.03.2024 r. zaproszono do udziału w postępowaniu niżej wymienionych
Wykonawców poprzez rozesłanie zapytania ofertowego, które stanowi integralną część niniejszej dokumentacji.
1/ W terminie do dnia 25.03.2024r. do godz. 10:00 przedstawiono poniższe oferty:
Lp. | Nazwa i adres Wykonawcy | Cena netto | Cena brutto | Uwagi |
1 | AW EVENTS | 28048,79 | 34500 | |
2 | MODELINKA Agencja Muzyczna | 24390,25 | 30000 | |
3 | LILOPARK | 28455,29 | 35000 | |
4 | EXPRESS EFEKT | 50000 | 61500 |
2/ Wybrano Wykonawcę:
EXPRESS EFEKT Andrzej Dressler, 42-690 Wojska, ul. Kol. Ameryka 30
3/ Uzasadnienie wyboru oferty najkorzystniejszej
Najwyższa cena
………………………………………..
(podpis i pieczątka)
Myszków, dnia 25.03.2024 r.
Zatwierdzam/nie zatwierdzam*
……………………………………………
(data i podpis Dyrektora)
- niepotrzebne skreślić