Myszków, dnia 9 maja 2022 r.
Myszków, dnia 9 maja 2022 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Miejski Dom Kultury w Myszkowie, ul. 3 Maja 15, 42-300 Myszków tel. 34 3132659, e-mail: administracja@mdk-myszkow.pl, NIP 5771003105, REGON 000281306
TRYB ZAMÓWIENIA
Zapytanie ofertowe.
TRYB POSTĘPOWANIA
Postępowanie prowadzone zgodnie z Regulaminem Udzielania Zamówień Publicznych w Miejskim Domu Kultury w Myszkowie.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup energii elektrycznej na okres 01.07.2022 r. do 30.06.2023 r.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
-
Zakup energii elektrycznej na potrzeby Miejskiego Domu Kultury w Myszkowie.
-
Roczne szacunkowe zużycie energii elektrycznej wynosi:
– taryfa C11 – 51 000 kWh/rok w tym:
– budynek Miejskiego Domu Kultury ul. 3 Maja 15: 44 000 kWh/rok,
– reklama świetlna telebim ul. 1 Maja: 7 000 kWh/rok.
-
Szacunkowa ilość zamawianej energii elektrycznej ma charakter jedynie orientacyjny, służący do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego, zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości.
-
Zmiana przewidywanego szacunkowego zużycia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii wg cen określonych w dokumentacji przetargowej.
-
Podstawą rozliczeń będą ilości wynikające ze wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych zainstalowanych w obiektach, udostępnianych Sprzedawcy przez OSD.
-
W załączniku nr 1 podano:
– wykaz punktów poboru energii (PPE);
– planowane roczne zużycie energii w poszczególnych PPE;
– symbol grupy taryfowej dla poszczególnych PPE.
-
Operatorem Systemu Dystrybucyjnego jest firma TAURON Dystrybucja S.A. Oddział w Krakowie, z którym Zamawiający ma podpisaną umowę o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na czas nieokreślny.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
01.07.2022 r. do 30.06.2023 r.
SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Oferta powinna być sporządzona w jednym egzemplarzu.
- Ofertę należy złożyć lub przesłać w formie elektronicznej do Zamawiającego:
Miejski Dom Kultury w Myszkowie ul. 3 Maja 15, 42-300 Myszków,
e-mail: administracja@mdk-myszkow.pl
w terminie do dnia 18.05.2022 r. do godz. 10.00.
-
Oferta Wykonawcy powinna być przedstawiona w wersji papierowej lub w wersji elektronicznej (skan podpisanej oferty).
-
Do oferty należy załączyć formularz/wzór przyszłej umowy.
-
Oferta winna zawierać nazwę i adres Wykonawcy oraz podpis osoby uprawnionej lub upoważnionej do występowania w imieniu Wykonawcy, przy czym podpis musi być czytelny lub opisany pieczątką imienną.
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
-
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
-
Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
-
W uzasadnionych przypadkach, przed upływem terminu związania ofertą Zamawiający może zwrócić się do Dostawców o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 30 dni.
-
Odmowa zgody, o której mowa w pozycji 3 powoduje wykluczenie Dostawcy
z postępowania.
KRYTERIUM OCENY OFERTY
- Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena 100% tzn. zostanie wybrana oferta z najniższą ceną.
- Cena oferty musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia.
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści
zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego:
Umowa zostanie zawarta wg wzoru Wykonawcy, w szczególności z uwzględnieniem zapisów, jak niżej:
– Przedmiotem umowy będzie dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
– Cena energii zgodnie z złożoną ofertą.
– Cena jednostkowa za 1 kWh energii, nie może być podwyższona w okresie trwania
umowy również w przypadku większego lub mniejszego zużycia energii elektrycznej
od prognozowanego. Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w zakresie
ceny jednostkowej za 1 kWh energii elektrycznej w przypadku zmiany stawki podatku
od towarów i usług (VAT) lub stawki podatku akcyzowego. Cena jednostkowa energii
będzie taka sama na wszystkich wystawianych fakturach.
– Wykonawca nie będzie dochodził od zamawiającego roszczeń finansowanych
(np. odszkodowań, kar umownych) jeżeli w okresie obowiązywania umowy
rzeczywiste zużycie energii będzie niższe lub wyższe od przewidywanego.
INFORMACJE DODATKOWE
- Niniejsze postępowanie nie podlega przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych
- Forma i termin zapłaty: przelew w ciągu 14 dni.
- Informacji w sprawie udzielą : Wierzchowska Martyna tel. 34 3132659, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.30 do 15.30.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
-
W składaniu ofert mogą ubiegać się Dostawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. Dostawca musi posiadać aktualnie obowiązującą oraz ważną w okresie trwania umowy koncesję na obrót energii elektrycznej.
-
Warunki handlowe oferty muszą uwzględniać obowiązujące przepisy ustawy Prawo energetyczne oraz aktów wykonawczych do tej ustawy i nie mogą narażać stron na dodatkowe obciążenia i kary określone w w/w przepisach.
-
Dostawca przeprowadzi procedurę zmiany sprzedawcy w imieniu i na rzecz Zamawiającego na mocy udzielonego pełnomocnictwa rodzajowego oraz danych przekazanych po akceptacji oferty.
-
Cena energii w ofercie powinna zawierać gwarancję stałej ceny w okresie od 01.07.2022r. do 30.06.2023 r. także dla nowych punktów odbioru uruchomionych w tym okresie.
-
Brak/minimalizacja opłaty handlowej.
-
Formularz ofertowy energii elektrycznej należy sporządzić na podstawie wzoru, stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
-
Do cen ofertowych będzie doliczony podatek VAT.
-
Na podstawie oferty Zamawiający nie jest zobowiązany do planowania zapotrzebowania na energię elektryczną w układzie dobowo-godzinowym odpowiadającego wymogom funkcjonowania rynku energii elektrycznej w Polsce.
-
Ceny ofertowe dotyczą energii elektrycznej przeznaczonej na własny użytek Zamawiającego.
-
Zamawiający dopuszcza podpisanie umowy na dostawę energii elektrycznej na okres dłuższy niż jeden rok na warunkach podanych w ofercie.
SPIS ZAŁĄCZNIKÓW:
Załącznik Nr 1 – Wykaz punktów poboru energii
Załącznik Nr 2 – Zapytanie ofertowe
Załącznik Nr 3 – Klauzula art. 13 RODO 4
Miejski Dom Kultury w Myszkowie, ul. 3 Maja 15, 42-300 Myszków tel. 34 3132659, e-mail: administracja@mdk-myszkow.pl, NIP 5771003105, REGON 000281306
TRYB ZAMÓWIENIA
Zapytanie ofertowe.
TRYB POSTĘPOWANIA
Postępowanie prowadzone zgodnie z Regulaminem Udzielania Zamówień Publicznych w Miejskim Domu Kultury w Myszkowie.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup energii elektrycznej na okres 01.07.2022 r. do 30.06.2023 r.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
-
Zakup energii elektrycznej na potrzeby Miejskiego Domu Kultury w Myszkowie.
-
Roczne szacunkowe zużycie energii elektrycznej wynosi:
– taryfa C11 – 51 000 kWh/rok w tym:
– budynek Miejskiego Domu Kultury ul. 3 Maja 15: 44 000 kWh/rok,
– reklama świetlna telebim ul. 1 Maja: 7 000 kWh/rok.
-
Szacunkowa ilość zamawianej energii elektrycznej ma charakter jedynie orientacyjny, służący do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego, zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości.
-
Zmiana przewidywanego szacunkowego zużycia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii wg cen określonych w dokumentacji przetargowej.
-
Podstawą rozliczeń będą ilości wynikające ze wskazań układów pomiarowo-rozliczeniowych zainstalowanych w obiektach, udostępnianych Sprzedawcy przez OSD.
-
W załączniku nr 1 podano:
– wykaz punktów poboru energii (PPE);
– planowane roczne zużycie energii w poszczególnych PPE;
– symbol grupy taryfowej dla poszczególnych PPE.
-
Operatorem Systemu Dystrybucyjnego jest firma TAURON Dystrybucja S.A. Oddział w Krakowie, z którym Zamawiający ma podpisaną umowę o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na czas nieokreślny.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
01.07.2022 r. do 30.06.2023 r.
SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Oferta powinna być sporządzona w jednym egzemplarzu.
- Ofertę należy złożyć lub przesłać w formie elektronicznej do Zamawiającego:
Miejski Dom Kultury w Myszkowie ul. 3 Maja 15, 42-300 Myszków,
e-mail: administracja@mdk-myszkow.pl
w terminie do dnia 18.05.2022 r. do godz. 10.00.
-
Oferta Wykonawcy powinna być przedstawiona w wersji papierowej lub w wersji elektronicznej (skan podpisanej oferty).
-
Do oferty należy załączyć formularz/wzór przyszłej umowy.
-
Oferta winna zawierać nazwę i adres Wykonawcy oraz podpis osoby uprawnionej lub upoważnionej do występowania w imieniu Wykonawcy, przy czym podpis musi być czytelny lub opisany pieczątką imienną.
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
-
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
-
Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
-
W uzasadnionych przypadkach, przed upływem terminu związania ofertą Zamawiający może zwrócić się do Dostawców o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 30 dni.
-
Odmowa zgody, o której mowa w pozycji 3 powoduje wykluczenie Dostawcy
z postępowania.
KRYTERIUM OCENY OFERTY
- Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena 100% tzn. zostanie wybrana oferta z najniższą ceną.
- Cena oferty musi obejmować wszelkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia.
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści
zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego:
Umowa zostanie zawarta wg wzoru Wykonawcy, w szczególności z uwzględnieniem zapisów, jak niżej:
– Przedmiotem umowy będzie dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
– Cena energii zgodnie z złożoną ofertą.
– Cena jednostkowa za 1 kWh energii, nie może być podwyższona w okresie trwania
umowy również w przypadku większego lub mniejszego zużycia energii elektrycznej
od prognozowanego. Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w zakresie
ceny jednostkowej za 1 kWh energii elektrycznej w przypadku zmiany stawki podatku
od towarów i usług (VAT) lub stawki podatku akcyzowego. Cena jednostkowa energii
będzie taka sama na wszystkich wystawianych fakturach.
– Wykonawca nie będzie dochodził od zamawiającego roszczeń finansowanych
(np. odszkodowań, kar umownych) jeżeli w okresie obowiązywania umowy
rzeczywiste zużycie energii będzie niższe lub wyższe od przewidywanego.
INFORMACJE DODATKOWE
- Niniejsze postępowanie nie podlega przepisom ustawy Prawo zamówień publicznych
- Forma i termin zapłaty: przelew w ciągu 14 dni.
- Informacji w sprawie udzielą : Wierzchowska Martyna tel. 34 3132659, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.30 do 15.30.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
-
W składaniu ofert mogą ubiegać się Dostawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. Dostawca musi posiadać aktualnie obowiązującą oraz ważną w okresie trwania umowy koncesję na obrót energii elektrycznej.
-
Warunki handlowe oferty muszą uwzględniać obowiązujące przepisy ustawy Prawo energetyczne oraz aktów wykonawczych do tej ustawy i nie mogą narażać stron na dodatkowe obciążenia i kary określone w w/w przepisach.
-
Dostawca przeprowadzi procedurę zmiany sprzedawcy w imieniu i na rzecz Zamawiającego na mocy udzielonego pełnomocnictwa rodzajowego oraz danych przekazanych po akceptacji oferty.
-
Cena energii w ofercie powinna zawierać gwarancję stałej ceny w okresie od 01.07.2022r. do 30.06.2023 r. także dla nowych punktów odbioru uruchomionych w tym okresie.
-
Brak/minimalizacja opłaty handlowej.
-
Formularz ofertowy energii elektrycznej należy sporządzić na podstawie wzoru, stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
-
Do cen ofertowych będzie doliczony podatek VAT.
-
Na podstawie oferty Zamawiający nie jest zobowiązany do planowania zapotrzebowania na energię elektryczną w układzie dobowo-godzinowym odpowiadającego wymogom funkcjonowania rynku energii elektrycznej w Polsce.
-
Ceny ofertowe dotyczą energii elektrycznej przeznaczonej na własny użytek Zamawiającego.
-
Zamawiający dopuszcza podpisanie umowy na dostawę energii elektrycznej na okres dłuższy niż jeden rok na warunkach podanych w ofercie.
SPIS ZAŁĄCZNIKÓW:
Załącznik Nr 1 – Wykaz punktów poboru energii
Załącznik Nr 2 – Zapytanie ofertowe
Załącznik Nr 3 – Klauzula art. 13 RODO 4
ZAŁĄCZNIKI: